Alohaa :D

Date 2010-08-18 Time 18:38:43
Malmen for just hem. Vi har knarkat facebook och sniffat bilder.:D Det gillar vi! ^^
Tänkte snart hoppa i duschen och börja den plågsamma väljningen av kläder. Hittills har jag inte dött av det, men snart smäller det. Suck!
Imorgon ska Nikko ( alltså systemet ) med till skolan, har Foto & Film i B-tillval. Det gillar vi också! ;)
Och det tredje vi gillar är att jag är... Snigel... :D
Tordagar är bästa dagen på hela läsordningen, så jag har ingenting att frukta imorgon! ^^
Don't cry for me Argentinaaaah *sjunger falskt*. Hmm, skämde jag ut mig nu? (A) :D


KRAM!
M.Eklund
:)



Sorry, men jag kunde inte låta bli! :D

Kommentarer
Postat av: Malmen

"målade" naglar ! :D

2010-08-18 @ 20:03:58

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback