Förlåt, det är jag igen! (A)

Date 2010-08-17 Time 18:42:58
Och denna jag som kallar sig Mirre ville bara säga att hon tycker att bloggen är allt för allvarlig.
Inte praa, inte praa! :O
Vart försvann all underbar humor min hjärna besitter i stunder av... Hmm... Ähh, ni vet vad jag menar! ;)
Skärpning, knasbollen Mirre! Jag lovar att bli mer humorisktisk. Om jag inte blir det ger jag dig tillåtelse att... slänga mig i lera... Eller näee, glöm det! :D
"Oh noo" tänker ni. Det har slagit slint för den redan slintslagna Mirre.
"Ohh yes" tänker jag. We are needing some spänning in våra life! ^^

Håll utskik efter den spännande presentationen av Mig Själv a'la Mystisk Människa.
Där kommer ni att hitta humor! ^^


KRAM!
( Spring om jag börjar säga PUSS! )
M.Eklund
:)


Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback