Malmeen =)

Date 2010-08-10 Time 18:17:21
Ett naturligt skratt. Varken framtvingat eller falskt.
Det är vad vänskap är!


Har tillbringat en mysig helg
( eller jaa, så mysigt som det kan bli ensam på en öde ö i Norrnäs mitt i allt åskväder )
tillsammans med Jenny.
Vi gjorde lite smått och gott, fotade, solade, simmade.
Och så ett och annat skratt också. Jag är ju så proffesionell och klantar mig hela tiden, typ.
Speciellt när man ska ta sig i en livsfarlig gummibåt.
Vi var uppe en hel natt. Ursäkta, men det gör jag inte om!
Jag började må jättedåligt klockan två denna uppesittarnatt, trodde jag skulle dö i matförgiftning, ungefär så kändes det. (A)
Klockan fem skulle vi sova, men åskan time-ade riktigt bra och började dåna så underbart just när vi slutigt våra trötta ögon för att sova. Och det var vår natt, sömnen varade i tre timmar.
Hmm... Underbart!
Men allt för ett roligt liv, det ska bli mitt nya motto! :D


KRAM!
M.Eklund
:)








Vilken är din favorit? ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny ! Igen :D

Skiiiiit rolit tide alltså! :D OJ GUD me gummibåtin! :D

2010-08-13 @ 22:16:46

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback