Pics of Life

Date 2010-08-02 Time 11:24:36

Här kommer bilderna jag lovade av min tid med det "trevliga folket" förra veckan måndag-tisdag, d.v.s. Mikaela "Mimmi" Thölberg, Ida Westergård, Ida "Idur" Ingström, Jenny Malm och Hanna Pihl.
Vi lagade mat för 70 euro, grillade och ropade, vi härjade på i Näsby whole night long ( nästan ) for hem helt slutkörda och ropade mera hemma i Kalax. Jenny for hem tidigt från Näsby, hennes pappa kom och hämtade henne and the bike.^^
Ida W och jag satt uppe till tre och tittade på åskan. Ooh och aah lät det hela tiden så fort vi såg en blixt.
Och det blixtade ju ovanligt mycket.:)
Vaknade kanske halv elva, och blev värsta bigbrother. Alla gjorde saker för sig själv. Sprang in i duschen, och fixade egen frukost. Läger känsla in kalax!
Hanna klarade moppekortet, och då blev det att festa med ( frusen ) tjinuskitårta.
Åkte hem sju på kvällen, var supertrött.^^

KRAM!
M.Eklund
:)

 


Någon som känner igen sina fingrar? :D


Jioo morjens, Idius och Mirrius var det här! ;)


Jenny Malm, Hanna Pihl, Ida Ingström och Miranda Eklund i en oseriös bild i Näsby. ^^


Mimmi och Ida.W :)


Ääälskar den här bilden, den ser liksom så rolig ut! :D


Ta den inte seriöst! ;D


Just me, and some crazy nights! :O


Kommentarer
Postat av: ida

Syöta va vi e snygg! Saknar dej mitt mumintroll! Men tå skolan buri tådu, tå slipper itt du me fö in minut hellär! :D <3

2010-08-12 @ 12:17:03
URL: http://idiusmarius.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback