Scool o.O

Date 2010-08-17 Time 18:16:27
Då har den börjat. Skolan.
Jag måste säga att jag aldrig har haft någonting emot att gå i skolan, men ibland föredrar man långa härliga sommardagar ute i solen framför ett mörkt högstadie! :)
Men jag erkänner, dagen hade inte kunnat bli bättre. Det var så roligt att träffa alla klasskamrater igen, de som man inte talat med på hela sommaren. Ni vet att ni är supermysiga, eller hur? ;)
Vid min sida idag så hade jag mina friendilaset Karolina och Ida. <3
Jag har glömt hur underbar humor vi tre har! :D
Vi träffades i simhallen, diskuterade alla nya sjuor ( som är supersmå enligt mig. Generationerna blir bara mindre och mindre! ^^ ) och kollade in allting överlag.
Allt detta under Jyrgens fascinerande tal.
Sedan umgicks vi med klassen, vi spelade kubb mot 8F och något sånt.:P
Hade tre ordenliga timmar idag.
Helt okej med andra ord!:)
Imorgon kommer Jenny hit efter skolan. Oj gud! :D



KRAM!
M.Eklund
:)



Någon gammal bild av oss :D Kolla inte allt för noga på minerna!^^
( Tagen med Samsung )

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj Gud! :D

2010-08-17 @ 18:37:37
Postat av: Jennny

Får see ;):D

2010-08-18 @ 17:02:55

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback