Too damn close!

Date 2010-08-16 Time 10:21:04
För det första: Ingen mera spärr! ( Wiihuu! ) ;)
För det andra: Skolan imr... :(

Och för det tredje: Här kommer en snabb uppdatering av vad jag gjort de senaste dagarna!

Fredag: Slättens Mystik! :D
Vilket betyder en ganska händelselös kväll bland folket, vännerna och musiken.
Roligast den kvällen var faktiskt att ragga runt i en cobra ( en amerikanare, för er som inte är så bilmedvetna ).
Det började störtregna och blixtra runt elva tiden, vilket gjorde att det blev ett snabbt slut på kvällen.
Och en katastrof: Jag tog inte en enda bild! :O

Lördag: Wasatown! :thumbup:
Hittade en skolväska och lite andra skolsaker + en hel del nya kläder
= 2 jeans från H&M, cardigan från H&M, 2 tröjor från Gina Tricot, trekvartströja från Jim&Jill, 2 basiclinnen från Gina Tricot, Bad Hair Day- mössa från Jim&Jill
och lite annat smått och gått.

Söndag: Hemma...

Idag: Införskaffning av det sista till skolan,
och en friendilainen.:D

And that's it.:P

KRAM!
M.Eklund
:)




Hittade några trevliga bilder från början av sommaren, tagna med mitt lilla röda Samsung! ;)
Min Idur! <3


:)


Hehhe...^^


På väg någonstans! :P


Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback