Beauty! :)

Date 2010-07-30 Time 16:14:23

Kreativiteten flödar. Adrenalinet rinner i mitt blod. Allting blir perfekt.
Jag ler ett stilla leénde när jag iakttar henne, ett saligt erkännande.
Ingen kan påstå att hon inte är vacker.
För hon är som rosen själv. Som den allra vackraste lilla blomma.
Oemotståndlig!

 

Här kommer då bilderna från dagen med Karolina.
Hon var verkligen jätte rolig att fota, hon är så fotogenuin så det inte är klokt, den flickan!
Jättenöjd med bilderna, fick en hel massa bra, alla har jag inte laddat upp här.
Försökte redigera några av dem lite retro-feeling aktigt. Vad tycker du, lyckad eller misslyckad?
I kväll ska jag och sova till Jenny, kanske vi fotar lite, vet inte riktigt vad vi hittar på.:)
Ingen header på G ännu, men den dyker väl upp ganska snart!


KRAM!
M.Eklund:)

 

 




 

 

 


Vilken är din favorit? ;)


Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback