SkogsBelluus :D

Date 2010-07-30 Time 14:05:16

Jag attackeras av stiggande odjur! De är överallt, ger mig ingen ro.
Men jag är fast besluten att få bilden, den ska inte få rinna ur mina händer.
När jag en gång har börjat...

 

Som sagt, Bella var och hälsade på från Jeppis för någon vecka sedan.
Vi hade en liten photoshot i Nämpnäs på min villa, där vi tillbringade natten i ett ( varmt ) tält.
Problems med att få upp tältet? Hmm, det ska vi kanske inte tala om.^^ Riktigt så skicklig som jag trodde att jag var var jag ju inte...
Myggorna tänkte äta upp oss där vi fotade i skogen. Bella fotograferade min blodiga hud med myggbett ( fräscht, jag vet ) och några andra kroppsdelar. Ehh, nödvändigt, Bella?! :D
Det var iallafall roligt att träffa henne igen.
En del bilder laddar jag upp, de jag anser var bäst. Allihopa är redigerade i Photoshop. Vi kommer mycket bättre överens nu, kan jag tala om!;)
Tänkte ladda upp fler bilder, av fotosessionen med Karolina, och av det trevloga folket jag spenderade min tid med i början av veckan, men mer om det kommer sedan!:)

KRAM!
M.Eklund :)


 

Vilken är din favorit? :)


Kommentarer
Postat av: irene grönvik

ni har väl no villon rätså nära fridskär fö vi fridskär var man galen ov att va där ut fö tå jag va hjälpledare på na läger o vi va rätså myky därut så fick jag jättemyky myggbettt !!!!

2010-07-31 @ 20:34:52
URL: http://irregronvik.blogg.se/
Postat av: M.Eklund

Joo, he har vi! :) Ja hjäälp, e je massor me krankar, å dessutom va e dålit vedär hande daajin så tå va di nu rektit mytchy!! :D

2010-08-02 @ 11:27:07
URL: http://eklundsmemoarer.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback