Är hos Jasse...

Date 2010-10-22 Time 10:45:30
... och har inte uppdaterat på länge... :S
Jag vet, förlåt!
Men jag hatar min blogg just nu.
Den är så himla fuckin' fuul! :bigeyes:
Måste göra något åt den!
Ni ska få bilder från min underbara Österreich-resa, jag lovar...
Så fort jag kommer hem.
Vill tillbaka dit!
Livet är allmänt sugigt!
Är himla trött på allting.
Suck...
There was a time 
When I was so broken hearted 
Love wasn't much of a friend of mine

I was cryin' when I met you 
Now I'm tryin' to forget you 
Love is a sweet misery 
I was cryin' just to get you 
Now I'm dyin' 'cause I let you 
do what you do - down on me

Kommentarer
Postat av: Elin

FUL BLOGG!? SKåjjar duuuh!?!? Tkr an e så jeeekla snygg :ooo men söde btw, sku du kon hjälp me ti fix till min blogg. har en header men väit itt hu ja får tiiiit an :o fattar itt na på hiche... :D så ja, na gang du har tid kan vi fixa ;) elå kanske på na musik om vi har na extra ledit å itt jier na som vi bruk :D Kramux Ellux <3

2010-10-28 @ 17:39:32
URL: http://engulsak.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback