Looking Out My Backdoor

Date 2010-09-02 Time 20:21:48
Sitter och sjunger här i mitt lilla rum just nu. :D
Creedence Clearwater Revival, btw.
Blev irriterad på min gulliga dator förr idag. Den har trögat till sig på senaste tiden.:S Skulle behöva göra något åt den, men har inte tid och ork. Håll ut, min vän, håll ut! :D
Jag vet att jag är dålig på att uppdatera! Jag lovar att börja skärpa mig...:)
Jag ska köra fullt ut och ladda upp några redigerade bilder av Karolina som jag fotade för en vecka sedan. Har haft lite problem med photoshop, det har fått något konstigt fel. Precis som allt annat här i världen.:/
Men som sagt, bilderna kommer här! ;)


KRAM!
M.Eklund
:)










Tydligen var det bara de jag redigerat... (A)
Tog kanske runt 200 bilder på henne. ^^


Kommentarer
Postat av: Nina

Naturbegåvning, Miranda, det du gör e naturligt fantastiskt! Vilka enastående bilder.... mera, mera!!

2011-04-15 @ 18:58:57

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback