Mjaoow, känner du hur jag flörtar med dig? ;)

Date 2010-09-04 Time 23:39:27
Mitt löfte om ökad uppdatering misslyckades. Förlåt! :S
Men jag ska försöka, helt seriöst.
Just nu är jag omringad av hemular, babianer och underbara vänner ! <3
För er som inte vet vilka hemular jag menar, så kan jag meddela er att det handlar om de två med namnen "Karolina" och "Emma".
Vi har vår egna lilla fest, eftersom alla andra tydligen är ute och super sig redlösa.
Vi håller oss till smält vitchoklad med frukt, vitlöksbröd och Fanta- sniffning. :D
Japp, ni hörde rätt, Fanta-sniffning är det nya modet. Observera att det är en bra näsrensare när man är förkyld.
Bränner ganska grymt i näsan. Emzuu och Lainooh sitter på golvet just nu och sniffar, btw. De gråter floder...:O
Hahha, de skrattar alltså.^^
Hör av mig imorgon om jag har överlevt! :P


KRAM!
M.Eklund
:)



Emma i våras, när vi hade cykeldag med högis. ^^


Egopic jag letade upp på Karolinas dator. ;)


Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback