But there's just something wrong when you just feel like you're the hardest little button to button.

Date 2011-04-07 Time 19:31:02
När flickan kom hem efter skolan denna torsdag satte hon sig genast
i sin obäddade säng med en temugg och en bra bok i sina händer.
Hon ville bara njuta av regnets vackra melodi mot plåttaket och försvinna in i en värld så olik hennes egen.
"Du förstår", sade flickan, "den människa som tar sig tid att lyssna på moderjords sång mår bättre än den som inte gör det."
Hon såg alldeles lycklig ut när hon studerade vattnets färd nerför hennes fönster. Fast sedan hade hon inte tid med sånt mer, för då var hon alldeles borttrollad i kriminaldeckaren hon är fastfängslad i.
Detta var flickans vackra torsdag.

KRAM!
M.Eklund
:)



Flickan skrattade lättsamt.
"Så färgglad kan jag också vara ibland", sade hon och såg ofantligt stolt ut med sig själv.

Kommentarer
Postat av: Linn

Svar: Tackar så mkt för båda! Saknar dig lite för jävligt mkt vännen! Ohh vad härligt, jag blir överlycklig eller man kan inte beskirva min lycka för att du ska komma! Jag kan inte bärga mig över huvudtaget!:O Haha, saknar dig massor !:D<33

2011-04-09 @ 20:23:07
URL: http://minilinn.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback