I keep a close watch on this heart of mine, I keep my eyes wide open all the time

Date 2011-01-08 Time 13:58:32
Blev att tvinga upp ögonen klockan åtta i morse. Min genialiska plan var att åka till Jasse så fort som möjligt, vilket misslyckades med två timmar. Det ska ju vara blondiner till allt.
När Jasse äntligen vaknade och orkade komma efter mig åkte vi och köpte en ny telefon till henne, Nokia C6.
Just nu sitter vi bara här. Jasse har fullt upp med sin pojkvän och jag har fullt upp med CityVille.
Fråga inte varför. Mera Petalax-ovanor...:bigeyes:
Fast jag är inte världens bästa på det. Värdelöst spel!:(
Näpp, iväg och kolla film med Jasse + Nicke nu.

KRAM!
M.Eklund
:)


Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback