Uppstod på tredje dagen ifrån de döda ..

Date 2011-01-20 Time 17:43:29
Tänk dej in i min situation. Du har varit änka i tre dagar. Svartklädd. Gråtande.
Över en stackars liten telefon.:(
Av gammal vana har du den i fickan. På tredje döda dagen tar du upp den, håller den i din varma hand och märker att den lever! Skärmen har blivit normal.
Du kom tillbaka till mig! <3
Du dansar av glädje. Hoppar, skrattar. Lycka är att... ha en levande telefon.:D
Inte visste jag att min telefon är 2000-talets Jesus. Som dog och uppstod.
Här till sist tänkte jag länka min bildkonstsgrupps blogg där vi skriver om våra projekt.
Den heter färgkiosken, titta gärna in dit och skicka en kommentar! ;)

KRAM!
M.Eklund
:)


Webcams kvalité :S

Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback