Why'd you have to go and make things so complicated?

Date 2011-01-22 Time 13:52:51
Nej. Nej. Nej.
Roligaste kvällen på länge var igår.
Så otroligt lycklig. Men endå så otroligt ledsen.
Alltid ska saker bli så komplicerade.
Känslor är för stora för att bura in och glömma bort. 
Aargh.
*sliter hår av huvudet*
What am I supposed to do?

Nej, nu talar vi om mer roliga saker. Jasse och jag var till Parra igår och skidade slalom.
Jag, som är ett proffs på slalomskidning, lyckades ramla omkull första gången vi åkte upp med liften. Jag... Ehmm... Blåstes omkull av vinden. :D
Jasse och jag beslutade oss sedan att prova lite off road i skogen.
Som ni säkert vet är skogar fulla med träd. Ett av de där träden stod i vägen för min hejdlösa framfart (hade noll kontroll) och kaahboom. Miranda krockade rakt in i trädet med sitt stackars öga.
Började blöda. Skrattade som ett tok. Fick höra epic fail ropandes av några finnar.
Skrattade ännu mer. Satt fast i ett träd. Fick ryggskott i skumma gupp i skogen. Skrattade. Tänkte störta nerför ett stup. Skrattade ännu mer. Med andra ord hade Jasse och jag jätteroligt. :D
I dag ser jag riktigt vacker ut, med en liten blåtira. Hehhe ^^
Jag har ju absolut varit i slagsmål. Jättefarligt! :bigeyes:
Eller så inte! :D För jag slogs med ett träd.

KRAM!
M.Eklund
:)
Du betyder J! Skulle inte klara mig utan ditt stöd älskling!<3


Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback