I said "Hey man, there's something that you oughta know, they call us problem child." We are the youth gone wild!

Date 2011-03-21 Time 19:11:49
Sitter här hemma, som vanligt.
Idag när jag kom hem från skolan fick jag för mig att gå ut och leka Karlsson på taket med Nikko.
Jag klädde på mig det största lakan till skjorta jag hittade, vandrade ut i en snöhög med Nikko på stativet, tryckte på självutlösaren. Och lekte motoriserat spöke. Där stod jag och putade med röven och försökte vara vild och vacker.
Precis som min bästa vän Karlsson.<3
Fast jag måste säga att han gör det mycket mycket bättre.
För han tappar aldrig byxorna, vilket en viss flicka nästan gjorde.
:D

KRAM!
M.Eklund
:)

 


Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback