Outside my window there's a whole lot of trouble comin' .

Date 2011-03-24 Time 18:51:08
Musiken svävar runt mig och jag sitter här framför datorn som så många gånger förr.
Idag testade jag ett luftgevär och prickskytte för första gången i hela mitt vackra liv.
Gick väl som det gick, sköt inte söder någon lampa i alla fall. ^^ Nej men, det gick väl riktigt bra nog. :)
Igår och hela natten tillbringade jag med Elin, förresten. Skojjigt!:D
Vi dampade och skrattade ihjäl oss, som vi alltid gör när vi umgås.
Hon är bäst! <3
Laddar upp några trevliga bilder sedan, pahaha, vi är såå normala. ;)

Jag ser så framemot helgen, tihihi. ^^
Gillagillagilla!
Men slut nu på onödigt prat!:P

KRAM!
M.Eklund
:)


Eeeh, jaa, sådär i juletider kan man se ut lite på de märkligaste sätt..

Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback