Sometimes I hate the life I made. Everything's wrong every time. Pushing on, I can't escape. Everything that comes my way.

Date 2012-03-09 Time 16:07:53
Städer är vackra i mörkret, tycker jag.
Det är något med de stora, mörka husen som lyses upp av alla olika reklamskyltar.
Och alla intressanta människor som uträttar sina sista ärenden innan affärerna slår igen sina dörrar.
Jag skulle gärna kunna tillbringa något år i en stad.
Jag tror faktiskt jag skall söka till en folkhögskola i Helsingfors.
Kanske mest på skoj, men man vet ju aldrig vart det bär.
För er som är intresserade av vart jag har sökt kan jag meddela er att det blev två skilda
ansökningar, en till Närpes gymnasium, och en till Ålands lyceum.
Jag tänkte också komplettera det hela med att söka direkt till Axxell i Helsingfors (reportage)
och till Ålands folkhögskola (naturfoto).
Jag funderar nämligen starkt på att ta ett sabbatsår.
Fortsättning följer... antar jag.


(weheartit)

När ska Flickan och hennes otur i kärlek svänga till det bättre?

Kommentarer
Postat av: Linn

SÖK TILL FOLKHÖGSKOLAN PÅ ÅLAND :DDDDD

så får du vara nära liksjön<33333

2012-03-09 @ 17:03:43
URL: http://linnpic.blogspot.com

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback