I got a muscle of love, holy muscle of love, my heart's a muscle of love.

Date 2013-04-19 Time 14:09:00
 
Här får ni en jättedålig mobilbild
på hur jag ser ut för tillfället i muskelväg.
Och då ska ni ha i bakhuvudet
att jag knappt tränat någonting alls i hela mitt liv.
Det ska det bli ändring på nu,
och jag skall från och med idag
försöka få in två pass muskelträning i veckan,
samt promenader och motionspass överlag.
Om jag skriver det här här på bloggen måste jag hålla mitt löfte,
för då måste jag ha en snygg
efter-bild att visa upp åt er,
eller lite snyggare i alla fall.

Och så får ni jättegärna hjälpa till att tagga mig,
har svårt med den här motivationen..

Kommentarer
Postat av: Påijk

men shit, tu har ju störr armar än me!

Svar: Haha, e je väl funu hede fätt som jier a!
Miranda Eklund

2013-04-19 @ 14:52:54
Postat av: Anonym

Följ @theultimatefitspo för motivation (Y)

Svar: Okej! :)
Miranda Eklund

2013-08-07 @ 15:59:27

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback