Jag hade en jätterolig kväll igår...

Date 2010-09-24 Time 14:54:26
... med min Jasse och några trevliga typer från Pjelax. ( inga namn nämnda, men de hade bil :D )
Vi körde runt i tråkiga Närpes, innan vi styrde mot Kaskö ( världens bästa stad enligt Mainooh ). ;)
Där träffade vi på en Ättikaburk och en BolliBoy. :D
Lekparker är populära saker nuförtiden. Vissa klättrade ju i lyktstolpar ( han har humor, den grabben :D ).
Efter en händelserik vistelse i Kaskö for vi iväg till Pjelax
och rockade till Iron Maiden i ett hus som kallas "smidjon".
Jag ägde ut Jasse i pingis ( hrmmm... maybe not :P ).
Halv elva skjutsade vi hem Jasse och så for vi ett varv genom Näsby och raggade buskar. ^^
Sitter och skrattar ännu idag åt typen som kallar sig själv chaufför ( han som klättrade i lyktstolpar, btw ).
Han har precis rätt humor! ;)
Men tyvärr äger jag inga bilder från kvällen, så ni får klara er utan... :bigeyes:
Men tchoo människor! ;)
KRAM!
M.Eklund
:)

Kommentarer
Postat av: jasse

hede va no först en häli kvield ska ja säij , ja saaknar a ! sku no vill buri va i kaskö igen ! :/ <3

2010-12-02 @ 19:41:49
URL: http://jasmineemadelenee.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback