We remember the sea, where our ships broke the waves. We remember our brothers in arms.

Date 2012-08-29 Time 18:21:05
Allt är upp och ned just nu.
Bor i princip på två ställen för tillfället.
Hos mormor och morfar på villan, och så i mitt gamla hem.
Eller där bor i alla fall alla mina saker.
Känns väldigt jobbigt ibland.
Ljuspunkten i det hela är att jag nu håller på att
planera inredningen till mitt nya rum, 
som blir i ett tredje hus.
Ännu ett tredje hem.
Hos mormor och morfar det också, fast i deras "riktiga" hus.
För er som inte vet så har familjen nu bosatt sig på Åland.
Jag valde att stanna i Närpes på grund av skolan.

Om jag ångrar mig?
Ibland.
Men man måste göra det bästa av situationen.


Och snart är det vinter.

Kommentarer
Postat av: Linn

Gulle då!<3
Va och träffade din syster-yster här om kvällen och jösses vad hon liknar på dig när du var liten! Hon har till och med samma lärare som du hade i ettan :D
Saknar dig<3

Svar: :) <3 Jo, hon berätta de, lite najs att hon "umgås" me er som ja va me när ja va liten :D Saknar dej <33
Miranda Eklund

2012-08-29 @ 19:28:51
Postat av: Mikael

hördu nu ljuger et no e je 4 hus tu bor ju nier mieg ibland å :)

Svar: Haha, jaja herrn :)
Miranda Eklund

2012-09-03 @ 19:00:27

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback