Don't make me sad, don't make me cry. Sometimes love is not enough and the road gets tough.

Date 2012-01-19 Time 16:18:03
Flickan börjar bli rysligt irriterad. På att vara ung och grön.
Det är inte roligt, och ibland undrar hon om hon någonsin kommer att välja rätt.
Det här var definitivt sista gången hon låtsas vara en annan Flicka.
Hon får ta emot mentalt stryk. Igen.
Hon får känna sig som en trasdocka. Igen.
Och belöningen, ja, den sprang iväg med svansen mellan benen
och sade inte ens tack.
Nej, flickan är faktiskt rysligt irriterad.
På sig själv och på smitande belöningar.

"När vägarna spricker är det bäst att hitta vingar och flyga istället."

Tur att man kan ta till flykten i en hel hop roligt arbete!


(Och jag lovar, jag ska försöka slutföra mina designändringar. Inspirerar mig själv just nu!)



Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback