Destruction leads to a very rough road but it also breeds creation.

Date 2013-02-20 Time 10:32:00
Min fina vän Karolina har gett mig en award
där jag ska svara på fem frågor.

"Man ska skicka awarden vidare till 5 olika bloggar med mindre än 200 följare,
och meddela att de har fått awarden så de inte missar den.
Ställ 5 nya frågor till dem du skickar awarden till."
 
1.  Vad blir du generad av?
- Jag generas av olika pinsamma situationer,
 där man själv är den person som gjort bort sig.
Men jag generas också av egen okunskap,
ögonblicket före ett uppträdande på scen då man står och ser tafatt ut,
och överdriven uppmärksamhet.
 
2.  Vad hoppas du ska hända under året?
- Jag hoppas på massor av fina händelser tillsammans med
vänner och familj som sätter sig i minnet länge.
Jag hoppas på en fantastisk konsert med mina favoritband
Iron Maiden och Sabaton.
Jag hoppas på många artikelideer, och att få dem publicerade.
Jag hoppas även på att mitt företag kommer att blomsta,
och att jag får många fotograferingar, eftersom det är det jag älskar.

3.  Vad kan folk uppfatta om dig som du tycker inte stämmer?
- Det här var en riktigt svår fråga.
Men eftersom jag i grund och botten är blyg,
kan jag faktiskt spela lite teater när jag träffar nya människor.
Jag låtsas vara mer energisk och mer lättvindig än jag är,
vilket inte stämmer.

4.  Vet du vad en pavlova är? (inte kolla google först)
- Nej, jag hade ingen aning före jag googlade
och fick veta att det är en efterrätt.

5.  Vad uppskattar du allra mest?
- Det viktigaste i mitt liv är min familj,
så den uppskattas väldigt högt.
Men ska jag vara riktigt ärlig uppskattar jag allt runtomkring mig.
Jag har ett fint rum, jag har arbete, jag trivs i skolan,
jag får rida, jag är frisk.
Hur kan man låta bli att uppskatta sådant?
 
Den här awarden skickar jag vidare till
Elin, Nathalie, Linn, Julia och Antonia.
Era frågor lyder:

1. Tror du på fantasy-figurer,
såsom troll och gripar?
2. Vilken mening/dikt/sångtext tilltalar dig mest?
3. Vad tror du händer med en människa när hon dör?
4. Vad får dig att vika dig dubbelt av skratt?
5. Om du skulle vara ett djur istället för en människa,
vilket djur tror du att du skulle vara?

Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback