Ida Ingström gästbloggar.. Igen^^

Date 2010-08-21 Time 10:49:00
Remember me? Såklart ni gör eller hur?:) Ida heter jag då och jag har fått
äran att blogga på Miranda Eklunds blogg det är ganska mäktigt, rihgt?
Nåja, eftersom att Miranda suger på att uppdatera så hjälper jag till ibland.. (A)
Okey så va det väl inte nämen hon frågade förra gången om jag ville och ofc..
Men denhär gången frågade jag eller rättare sagt jag sa att jag skulle gästblogga haha..
Nåja, idag i det här Finland är det ganska mulet eller vad det nu heter..
Ganska trisst iaf, men nu just sitter jag och väntar på att Alice in wonderland ska bli nerladdad.
Ska titta den enbart för Miranda för att hon ÄÄÄLSKAR Johnny Depp som är med i filmen hah..
Men ja vi hörs väl någon mer gång i hope, see ya lather bloggläsare!

This is me :)
Trackback