Presentatation av Elin Miranda Eklund #1

Date 2010-08-22 Time 12:20:47
I brist på annat att skriva kommer en mysig presentation.
Jag menar, så ni inte får för er att jag är en helt annan Miranda än jag egentligen är.
Det vore ju för tragiskt. Jag tänker inte vara er falska Miranda!
So let's start! ;)

Åsikt om Mumin: Tyvärr är mumin inte en del av mig. Inte ens en lilltå. Sorgligt men sant.
Om jag ska vara ärligt tycker jag att mumin är vacker, men that's it! :P

Åsikt om Trädstammar: Bra saker att krama.;) De är alltid stadiga, viker inte undan ens för den starkaste blåst och är mjuka på sitt sätt. Så jag funderar alltså på att skaffa massor av trädstammar till mitt rum. ^^

Åsikt om Flugor: De tycks tycka om mitt fönster...
Kanske de har öppnat sitt fönsterhotell här? :S

Åsikt om Asfaltsvägar: Obekväma att gå på, och saknar helt feeling. Tacka vet jag grusvägar! :D

Åsikt om Kottar: Underlig konstruktion, men varför frågar jag något sådant här?

Åsikt om Bilar: Ahaa, nu snackar vi! ;) Underbart brummande plåthögar på hjul, som är så sexiga att jag smälter. :thumbup:
Okej, jag talar om amerikanare ( och BMW, grrr! ;) ) Allt annat kan dra åt skogen... Eller nej, då stör ni ju mina trödstammar! :O

Åsikt om Bloggning: Vilken jävel har kommit på något sånt jävligt? -.- Nu är man ju fast här och måste dela sin pedofiliska vardag med andra pedofiler!
Med andra ord är det ganska roligt. ;)

Åsikt om Fotografi: Blumfheyfjvdeo8wehfejkaöpeiorj38ujhfjdbdjaöap!!!!!! :D
( Ska föreställa upphetsade ljud och en och annan busvissling ;) )

Åsikt om ... Nej gud, nu får det väl börja räcka!!! :O

Åsikt om ... Käften!!!! :@

:D

Det lär komma mer presentationer, just so you know... ;)


KRAM!
M.Eklund
:)




Liten Miranda, och så mycket mer naturlig också!:O



( Ursäkta, det blev ett långt inlägg :S )


Kommentarer
Postat av: felicia :)

sv; ojj va skyönt ti hyör :D tå väit ja he ja nu kanski ska klar oåv an haha :D bruk nu itt va så teknisk oåv me menn.. (;

2010-08-22 @ 16:15:07
URL: http://feliiciamaria.blogg.se/
Postat av: Linette

Naaaw va gulli Mirre :D♥

2010-09-15 @ 18:08:49
Postat av: M.Eklund

Tackar gulliga Linette :D <3

2010-09-15 @ 19:03:47
URL: http://eklundsmemoarer.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback