Don't lose your head, Pretend that you're dead

Date 2010-12-13 Time 19:51:41
Allt blev helt botten över några stackars små ord.
Att det ska vara så svårt att leva och må bra, speciellt när folk inte tycks fatta att dagens verklighet är långt ifrån vad den någonsin har varit förut genom tiderna.
Känner mig helt tom, utlämnad åt mitt öde.
Detta är det värsta som hänt i mitt stackars lilla korta liv.
Mår så himla dåligt.
Inte kanske över beslutet, men att ingen litar på mig.

Mitt liv är det värdelösaste som finns.
Vem skulle egentligen bry sig om jag inte längre fanns här?



Hejdå...
Om vi ses igen är en annan sak...

Kommentarer
Postat av: ida

Nämen gud Miranda, iis it tänk såde, no för att ja förstår hu ja sku känn me i tänn situation, men du väijt allt slutar se sist och slutligen, he ska du viet! å jag litar åp de ti 100% älskar dej ! <3

2010-12-13 @ 20:49:51
URL: http://idiusmarius.blogg.se/
Postat av: Lonn

Vetu hur jag sku känna mig om du inte längre fanns??

Jo, som en har skjutit rakt igenom mitt hjärta!

Du betyder mkt! Väldigt mkt! Fast du är långt borta!<3

Älskar dig <33

2010-12-18 @ 09:34:44
URL: http://minilinn.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback