Gäääästblooooogg, i know u love me! :D

Date 2010-12-15 Time 20:01:00
HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ(häxskratt) hihi!
Guess who's back okej, trumintroooooooo bombombombom..!
Mina damer och bögar får jag lov att presentera den allsmäktige
IDA INGSTRÖM! Ida: Tackar,tackar för alla applåder, det räcker nu!
Okej, nu ska jag sluta leva i min dröm hehe, det är ju faktist Mirandas blogg detta så.!
Först och främst kan jag ju börja med att länka min egen blogg så att vi inte glömmer det, hehe !
www.idiusmarius.blogg.se , nu har ni den så nu kan ni ju övergå till min blogg,hehe ne skojja! :)
Nåja, ska väl ägna lite tid åt den här snusmumrikssnoppen nu också, ojdå kanske finns  yngre barn som läser också!:o
Nämen iaf så tyckte snummumrikssn*ppen att jag skulle blogga lite efter som att hon tkt att bloggen var död?
Eller det var iaf som jag tolkade det, hehe ! :D
Det är ju snart jul också, som ni kanske inte visst , det är ju sommar längre nu utan SNÖ ute, om ni har tid att se ut!
Tror bestämt att när Miranda läser detta inlägg kommer hon att dö av skratt iaf nästa springa runt hela huset och skratt,
sen besöka toaletten eftersom som att hon endast ha gjort behov 1 idag, sen när hon e klar skriver hon att jag e best! :)
Och nej jag är inte såhär i verkligen, eller? Det måst ni nästan fråga Miranda.!
JAAAA, nu har jag en fråga här i bloggen som miranda ska svara på i nästa inlägg hon skriver uuh , detta blir spännande!
Trumbintro bombombombombom... Frågan äääääääärr.........
"Hur är Ida i verkliga livet, vågar hon säga saker rakt ut och tänker hon högt?"
Jaa, det är frågan det får se vad lilla miranda har att svara på den, hihi!
Men nu tkr jag att detta börjar räcka eller vad tycker nu? hihi
Hoppas inte det går flera månader till nästa gång för då är väl bloggen lika torr som mormos.. OJDÅ menade öknen! hihi
(vet att inte ett drombíntro låte bombombom, hehe men vet inte hur jag ska beskriva det!)
Här kommer en bild på den starkaste, snyggaste och vackraste!!
Puss

HIHI!

Trackback