May we all have a vision now and then, Of a world where every neighbour is a friend

Date 2010-12-31 Time 22:18:39
Jahapp. Årets sista dag. Varför känns det som om man inte alls har hängt med?:bigeyes:
Vad har man egentligen hunnit med? Ingenting?
Hmm... På något sätt känns det gånga året suddigt.
Vi tittar tillbaka på det bästa med 2010:


Resan till Österrike kommer jag alltid att minnas. Det var så otroligt roligt, och jag lärde känna de allra underbaraste människorna från olika länder. Saknar och vill tillbaka! <3


Tomatkarnevalen med dessa typer måste man nämna. Vår lilla kvartett fungerade bra, önskar bara att vi skulle ha träffats mera den där sommarn.


Alla kvällar och all tid jag har spenderat med dessa två. Ni är bäst, vet ni det?
Er vänskap har varit... Tjaa, rolig, kanske? :D
Keep up that thing darlings.


Hade en trevlig sommar med dej Jenny! :)
Saknar den tiden faktiskt! Den där flickan kan konsten att skämta! ^^


Att lära känna denna flicka var något av det bästa som hänt mig måste jag säga.
Hon är en tvillingsjäl, absolut. <3 Denna flicka skrattade jag mest med av alla detta år.
Har nästan skrattkramper i magen ännu. Hoppas nästa år blir lika bra på den fronten!


Glad att jag har dig Ingström! Du är en vän jag skulle sörja länge om du lämnade mig.
Alla minnen... Glömmer aldrig vad vi gjort tillsammans! <3


Mannen i mitten känner vi igen med namnet Alem! ;)
Han har fått mig att skratta under detta år. Verkligen.
Du är bäst, vet du det?


Förlåt Ingström, men jag stal denna bild av dig.
Detta säger allt om min kära Skumpa. ^^
Haha, konversationerna med dig detta år har varit otroligt roliga.
Utan din humor skulle året ha varit mycket tråkigare, helt klart! :O


Mina fotoidéer med denna tjej, Karolalaina, måste nämnas.
Det har varit roligt att fotografera dej. Hon är en perfekt modell!
Alla andra fotorundor har också varit roliga, har inte glömt de heller! ;D


Och så du, du underbara Jasse.<3
Allt vi har gjort, haha! :D Konsten att göra roliga saker har du fattat i alla fall.
Detta år med dej har varit super! Keep it up!

Bella: Hahha, behöver jag säga mer? Minnen! <3
Pihlgren, Granis, Nermin: Vad skulle året ha varit utan er?
Alla andra Smidjon-folk: Ni har också gjort året till det absolut bästa hittills.
Anton H : Glömmer inte dig heller! :)
R: Inte kunnat hitta bättre! ÄD<3
Alla ålänningar: Saknat er! <3 Hoppas vi ses nästa år!
Släkten: Brukar ju vara värst, men jag älskar faktiskt min släkt! <3
Kusiner: Underbara sommarminnen, ni äger! ;)

Ta inte illa upp om jag har glömt att nämna någon nu.
Ni är bäst allihopa!

Årets inne-lista:



Årets bästa film har utan tvekat varit Matrix. Den är kanske inte ny direkt, men jag älskar den!


Det kamera som upptar all plats i mitt hjärta <3


Bästa bandet! <3 Iron Maiden har varit en stor del av detta år. Många timmar har jag troget lyssnat på dem.
Glad som deprimerad, de har hängt med i mitt liv.
Vad skulle jag ha gjort utan deras underbara musik?


Den här mannen är värd lite uppmärksamhet! Ni anar inte hur otroligt han hanterar fiolen!
Många gånger har jag jag tappat hakan när jag hört honom, och många gånger har mina ögon tårats när jag hört de underbara toner han får fram: Ed Alleyne Johnson. <3
(Han har gjort den där fiolen själv, förresten)


Michael Jackson. <3 Han kommer alltid att vara en stor del av mitt musikliv.


Att inte beundra Slash vore idioti. Den gubben vet hur man spelar gitarr!
Så detta år har jag diggat Slash mer än vanligt. Du äger mannen! <3


Det var allt jag tänkte bjuda på. Klart det har hänt mer under det gångna året, men man skall orka läsa också.
Ett nytt år väntar om 45 minuter. Hoppas det blir bättre än bäst. Skål allesammans!
Och tack alla underbara bloggläsare som följt min något tröga blogg under detta år.
Ni är bäst! <3

Gott nytt år ännu en gång. (!)

KRAM!
M.Eklund
:)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hödu ja saknar tiden tå ja va såde mkt me tieg o ! Vi hadd så rolit! Ja tkr verkligen att vi sku måst ga tbx ti hede o börja hänga lika mkt igen ? :)<3

2011-01-01 @ 15:27:50
URL: http://jennymariasofia.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback