There's a lady who's sure, All that glitters is gold

Date 2010-12-15 Time 19:25:58
Förlåt för mitt senaste inlägg. Att vara ung och vacker kan vara frustrerande ibland. :)
Jag är tillbaka i svängarna, även om jag inte är riktigt nöjd över min situation just nu.
Det är min kommentar till det hela. Och så saknar jag en person så himla mycket så det inte är klokt.
Kommer att stupa om jag inte får träffa denna person snart. Personen betyder så mycket,
och mitt härta tillhör den!<3
Snart jullov.
Ska bli så himla skönt. Undrar vad man ska hitta på att göra. Skulle helst vilja vara ute i svängarna hela lovet.
Ha roligt. Vi får se hur det blir med den saken...



KRAM!
M.Eklund
:)

Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback