What in the world can make a brown-eyed girl turn blue, When everything I'll ever do I'll do for you

Date 2010-12-16 Time 19:01:02
Hahhahhaa, Ingström hade rätt! :D Jag fullkomligt skrattade ihjäl mig när jag läste hennes underbara inlägg. Det är därför jag älskar hennes gästbloggning! ;)
Angående hennes fråga hon ställde till mig i sitt inlägg, Hur är Ida i verkliga livet, vågar hon säga saker rakt ut och tänker hon högt?, så måste jag ju göra en kommentar.;)
Ingström är en sådan person som säger allt vad hon tänker högt, hur bra och dåligt det sedan är. Allt kan flyga ut ur hennes lilla mun. Hahaha, det kan bli väldigt roligt när hon inte tänker sig för och bara ropar ut någonting. Hon brukar hamna i väldigt pinsamma situationer ibland, eller i alla fall enligt mig själv. :D
Men slutdiskuterat om Ingström, läs hennes blogg vetja! ^^
Just nu sitter jag och skriver på ett musikprojekt. Har gjort det ganska mycket på senaste tiden. Jag har skrivit femton A4 sidor, och nu ska jag fylla på med ytterligare två sidor.
Det börjar räcka nu tycker jag. Inte kan jag väl nå tjugo sidor, eller? :bigeyes:
Bowling idag då, gick ovanligt bra för att vara jag. Brukar sugar på att bowla,
men jag fick ju till och med två strike *skryt*.
Imorgon blir det väl att åka till Jasse. Får se vad vi två hittar på.
Här kommer en bild som jag hittade på Beccas blogg.



KRAM!
M.Eklund
:)



Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback