Gääääästblogg wiiiuh! :D

Date 2010-07-09 Time 16:34:00
Morjens bloggen! Ingström Ida här! Längesen vet ni eller hur ? haha just det har ju aldri
gästbloggat här;O Men ja bättre sent än aldrig eller hur? ;D Har inte träffat min Miranda
på suuuperlänge, men det ska de bli ändringar på nu eller vad tycker ni bloggläsare?:)
Soligt och varmt här i lilla Närpes, det kan man ju inte klaga över heller!;)
Iallafall så ska jag och Mirre träffas imorgon det måste ske! ;) Men först måsta jag
underhålla mina kära vänner hönorna haha.. ;) Men ja nu ska jag hoppa på min gamla-nya-gullia-
tähtipyörä-cykel och cykla till näsby för att arbeta lite i modellbranshen, hähähää. (A)
Men ni ska ju allti titta in på min blogg också det skulle vara underbart! ;)
www.idiusmarius.blogg.se

Yeah, ja vet vad ni tänker! Guud hu snygga kan man va alltså? haha :D
// Idaaah!<3
Trackback