Öhmm... Just so it is!

Date 2010-07-01 Time 11:09:10
Ouppdaterad typ... Men nytt inlägg iaf på: http://www.mirandamirre.blogg.se/

Härligt innesittar väder idag! Har nu egentligen inga planer idag, en kompis ska komma hit lite senare.
Och så kanske jag ska ut i skogen i kväll och orientera, ska höra med mamma.
Diggar min nya kamera Nikon D5000. Har döpt den till "Nikko". Jag vet, ganska barnsligt, men jag har inga planer på att växa upp i första hand.
Började dagen med att städa rummet och lyssna på klassiks musik. Man känner sig så levande med hjälp av lite klassikt. Mysigt var det nu!
Jag försöker också vara lite normal med den här bloggen. Vet inte ännu om det kommer att bli såå normalt, vi får se.


Your M. Eklund :)


Nikkooo <333

Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback