Sitter och Småflinar! ;D

Date 2010-07-04 Time 10:38:48
Jaha, då ska man uppdatera om TomatKarnevalen 2-3 juli 2010! ;DD
På fredagen började karnevalen klockan fyra. Jag tänkte nästan få panik före för jag hittade inga kläder som jag trivdes i... :S
Jag hade bestämt att jag skulle vara med Hanna från Korsnäs, som jag lärde känna för något år sen på teatret Sommaren med Sputnik. Lite stämd stämning i början för vi hade inte träffats på nästan ett år, men sedan kändes det som om vi skulle ha träffats igår. Kunde prata om allt, typ. :)
Vi träffade en massa folk vi pratade med och sånt.
Jenny och becca anslöt sig till vårat lilla gäng och vi hade såååå roligt tillsammans.
Jenny och Becca är så roliga, och kombinationen med Hanna blev helt enkelt toppen = ANSIKTSBURK!! (Y)
Hela fredagen hängde vi ihop, for hem typ elva tiden.
Jag brände mig i solen så jag blev värre än en tomat. Brände lite grann.
På lördagen skulle Jenny och Becca uppträda, Jenny i skolmusikkåren och Becca med drillorna. Hanna och jag väntade på dem och sedan hängde vi med dem hela lördagen också, eller till typ klockan åtta på kvällen. Hanna for tidigare.
Efter att Jenny och Becca åkt hem var jag med Karoliiina i parekn och lyssnade på några band och pratade med nåt trevligt folk! :D
Var hemma halv elva, för Karolina skulle hem då, så då for jag också.
Laddar upp bilder från dagarna snart :)

Kramizz M.Eklund


Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback