WallinBallin <3

Date 2010-07-19 Time 23:04:18
Då satt man hos Karolina då. Sjuk i magen av allt skrattande, typ. :D Vi har så sjuk humor, ingen fattar någonting av den, jag lovar! ;) Jag fick en ny kompis idag, en fransman. Han verkade supersnäll! ^^
Ska sova här antar jag, funnyfunny!
Och nu undrar ni: Vad har ni gjort idag, och då svarar vi: SPÖÖÖÖÖKAT. Buuh! Okej, sorry, är helt skum just nu.;D :O Men vi har fotat lite retrostil, Idur var hit en sväng och vi har haft tredje världs- vattenkriget utomhus.
Nu sitter vi i badrock i en soffa och vill blåsa såpbubblor. ^^
Men nu ska jag leta upp en trevlig bild på denna datorn. Just a sec! ;)

KRAM!
M.Eklund
:)


Hahha, orealistisk eller nåt? :D (Web cam bild från idag och vårat snorkling fridge sitting )


Vrid på huvudet gott folk, men detta är ju då Karolina och jag...xD<3


Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback