Learning Finnish, or what?!

Date 2010-09-13 Time 19:23:01
Hemma från skolan nu då. :)
Helt okej dag, inga missöden drabbade mig.
Har suttit och läst på historiaprovet som vi har på onsdag i tre timmar.
Tycker jag kan det ganska bra från förr, men pluggis som jag är ska det läsas ordentligt.
Och så tycker jag ju faktiskt om historia också, tro det eller ej! :D
Just nu försöker jag läsa finska ord, men datorn och facebook var så mycket mer lockande, så det är därför ni finner mig här.:tired:
Det var meningen att jag skulle och fotografera en ishockey träning nu ikväll, men jag ansåg att jag inte hade tid, och dessutom såfick jag ingen med mig. Ville absolut inte åka själv!:bigeyes:


Btw, ingen som är intresserad av att bli fotograferad?! ;)
Jag har massor med idéer, men jag behöver modeller också.
Vill DU ställa upp?:)
Kommentera isåfall!:)


KRAM!
M.Eklund
:)



En bild från Tomatkarnevalen i somras. Jag gillar den stort! :D ( oredigerad )

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jaaaag vill! :D :D

Jag ha köpt en söt spetsklänning som sku va utmärkt nån mulen dag i skogen ^^

2010-09-14 @ 08:13:41
URL: http://karolinadansariregn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag o vill!! :D :D Behöver också en ny header , så du får va ansvarig fö den igen! :D

2010-09-14 @ 18:34:18
Postat av: irene

Jag kan no :) Du tar jättefina bilder så jag sku gärna vela va :) Jag kan o sen ta kort ov tieg :)med männ halv bra kamera ;)

2010-09-15 @ 20:10:56
URL: http://irresfoton.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback