And I run, 'cause life is too short .. And I run.

Date 2011-08-20 Time 16:33:43
Flickan längtar så efter beröring av Honom.
Han besöker Hennes hjärta, gör Henne svag av extas.
Han jagar Henne i Hennes drömmar.
Han får Henne att le.



Flickan ler.
Ja. Kärleken finns.

__________________________________________________

Skolan har kört igång igen.
Då var man störst, bäst och vackrast i detta högstadie. Och det känns som förr.
Bara det att man omges av små typer man inte kan namnet på.
Inte orkar lära sig namnet på.
Lektionerna är som vanligt. Vissa är tyngre. Vissa är lättare.
Lärarna är som vanligt. Kanske bara lite mer solbrända och glada.
Jag har redan svårt att ta mig ur sängen klockan 7.10 på morgonen.
Snart blir det ännu svårare.
Snart blir allt ännu svårare.
Men det gäller bara att hålla minspelet i skick.
Alltid le och vara glad.
Fast ibland är mitt behov bara att dra mitt täcke över huvudet och sluta mina ögon.
Och sova bort allting.
Drömma sig bort till en annan verklighet.

KRAM!
M.Eklund
:)




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Tack så mycket Miranda! <3 Du är lika vacker du med!

P.S: Oppdatier mäir! :D

2011-08-29 @ 22:46:44
URL: http://topofthemountains.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback