If you want to be loved, baby, you've got to love me, too.

Date 2011-01-09 Time 12:28:40
Min önskan att bli punkare visade sig vara mycket svårare än jag först trodde.
Som jag skrev igår misslyckades min frisyr rejält. När jag tittade igenom bilderna vi tagit av mitt punkuppträdande visade det sig att typen på bilden inte alls var lik en punkare.
Snarare en 80-tals hårdrockare som somnat med huvudet i en hink och vaknat på fel sida angående humöret...
Och för att inte tala om sminkningen. Såg ut som om jag varit med huvudet före i en skorsten.
Men frukta icke, jag tänker inte ge upp mina punkardrömmar för det!
Jag kanske bara ska anlita en bättre frisör än mig själv nästa gång.
Ska testa koka gelatin och lägga i håret...^^
Imorgon börjar skolan igen.
Suck...
Hur ska man orka?

Tummen upp för snälla kommentarer.
Ni fattar inte hur mycket det värmer ett hjärta.
Och tummen upp för hjälpsamma ex.
:)

Tkr om dej!<3

KRAM!
M.Eklund
:)


Ehmm... Såna dagar jag inte har punkdrömmar i huvudet... (A)

Kommentarer
Postat av: Linette

Du e såå fiin Mirre! :)<3

2011-01-15 @ 22:40:49
URL: http://linettealiciaa.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback