He's the one that makes ya feel all right, He's the one they call Dr. Feel good.

Date 2011-03-01 Time 19:12:53
Hundrade inlägget. Ifall någon var intresserad. ;)
Kom just till Jasse från en visit till Smidjon. Hon lämnade där lite längre, men hon är nog på väg hit nu.
Blir att sova här i natt. Vad som händer i morgon vet jag inte, säkert hittar jag på något trevligt. :D
I helgen blir det att vara med Tetta. Riktigt vad vi råkar ut för då har jag ingen aning om, men roligt kommer det att bli, absolut! För vem har inte roligt med Tetta? 
Jasse kommer nu att få en trevlig liten sak i läppen, men mer tänker jag inte avslöja, hehhe.. ;)
Men ska fortsätta med mitt jag nu.



KRAM!
M.Eklund
:)


Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback