Ladies and gentlemen. We understand that you have come tonight, to bare witness to the sound of drum and bass.

Date 2012-03-28 Time 17:06:45


Ingström gav mig en utmaning.
Flickan måste skriva sju sanningar om sig själv.
Så här kommer de:

1. Jag har stora drömmar och omfattande visioner. Dock hoppas jag på att få ett yrke inom
något kreativt, antingen som journalist, författare, fotograf eller formgivare av något slag.
Musik är också ett intresse, dock vill jag inte ha det som yrke.

2. Jag är en hopplös romantiker, även om jag döljer det ganska bra.
Jag vill hitta någon att dela min vardag med. Någon som kan stå vid min sida och finnas för mig.
Dock får denna person inte bestämma över mig och mitt liv, så en riktig romantiker är jag inte.

3. Jag älskar att läsa böcker. Hur många böcker jag har läst hittills i mitt liv har jag
ingen aning om, säkert tillräckligt för att bilda ett mindre bibliotek. Fantasy är en stor favoritgenre,
och Harry Potter är en av de största läsupplevelserna jag har haft.

4. Jag älskar amerikanska bilar, och min dröm är att fylla ett helt garage med mina favoriter.
Det är en drog att lyssna på en mullrande V8, och det är en underbar känsla
varenda gång jag ser en passerande amerikanare.
Dessa känslor kommer att gå med mig i graven.

5. Jag hatar att se ensamma människor. Det får mig att gråta inombords.
Och jag hatar de människor som låter personen få sitta för sig själv.
Varför gör de ingenting för att motverka det?

6. Jag hatar också när någon ljuger. En människa märker alltid när någon ljuger henne rakt upp i ansiktet.
När man märker det uppstår alltid en osäkerhet.
Vad tycker den här personen egentligen om mig?

7. Jag älskar kaffe. Verkligen.
Det är en stor kärlek.
Och att sitta på ett café och dricka kaffe.
Det får en att känna sig vuxen och klok.


Detta var Flickans sju sanningar!
Hon utmanar i sin tur:
Linn, Elin och Sandra

Kommentarer
Postat av: Linn

Oj gudars flicka lilla :o

Dags att börja jobba då! :D<3

2012-03-28 @ 17:16:22
URL: http://linnpic.blogspot.com
Postat av: Linn

SV: Int för att skryta men ;))

ha gjort det nu ;D

2012-03-28 @ 19:18:12
URL: http://linnpic.blogspot.com
Postat av: michelle

Sv; Tack! :)

2012-03-29 @ 08:29:30
URL: http://michelleesfoto.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback