Jenny Malm vs. Kusiner

Date 2010-07-09 Time 10:29:46
Igår kom jag hem från mina kusiners villa ute på Leklåbben i Nämpnäs. Jätte mysigt, jag trivdes jättebra där. Det var en primitiv villa utan el och rinnande vatten. Men jag berättar mer sen och så får ni bilder därifrån, fotade massor! ;)
Här om dan var jag med Jenny, eller det var i måndags. Först var det jag, Karolina och Jenny. Vi var här hemma hos mig och diggade till Markoolio. ^^ :D Vi dansade och höll på, tog bilder så ni får se! :D Sedan for vi ut i Näsby för Jenny skulle och träffa någon Petalaxbo ( Nico ). Han hade med sig en till typ som heter Roger. :) De var ganska trevliga faktiskt. Vi var med dem till åtta kanske?! Karolina for hem tidigare.
Det blev så att jag skulle sova hos Jenny. Typ tolvtiden for vi ut på en cykeltur till "Krosin" och runt till Pjelax. Vi tänkte simma i Krosin men vi kom bara i till knäna innan vi gav upp, så vi fotade lite istället. ;)
Väl hemma igen chattade vi lite och så somnade vi tretiden. For hem klockan ett på tisdagen. Hade hur kul som helst! :) <3

Kraaam M.Eklund :)



Hahha, Jenny och Karolina som rockar till Markoolio. :D

The Kudde, Karolinas min och nerknarkad rockstjärna :DD

Ojj! :D Bara för att... ^^

Naaaw :) <3

Miiiiner ;D




Kommentarer
Postat av: Kawallinen

Lovely pictures (a) :D<3

2010-07-10 @ 10:21:14
Postat av: Miranda

Hahha, he je för att tu je mie åp di! ;)(A) Men tack nu! :D <3

2010-07-10 @ 20:20:50
URL: http://eklundsmemoarer.blogg.se/
Postat av: Hon som sku träff nain petalaxboo

Ääääh, ÄLSKAR bilderna ! :D<3

2010-07-10 @ 20:56:44
Postat av: M.Eklund

Hahhaa, petalaxbooin, najjs namn hördu! :D

Naaw, jier jag å, tu je så fiin åp di ( å Karolina å förståss! ) (Y) :D <3

2010-07-12 @ 10:00:10
URL: http://eklundsmemoarer.blogg.se/

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback