Like a Virgin ^^

Date 2010-09-12 Time 11:57:39
Lyckas ju jättebra med uppdatering, absolut! :S
Nu har jag inte bloggat på jättelänge, igen, och jag är grymt ledsen för det mina läsare!
För att gottgöra det hela tänkte jag ladda upp nyaste nya bildredigeringarna från en mysig onsdagskväll med hemular och mumintroll: Jessica, Emma och Karolina.
Vi hade väldigt roligt kan jag tala om! :D

Ni vill säkert veta vad jag har haft för mig, eller hur?! ;)
Tjaa... Jag har tittat på filmer, typ. Mina absoluta favoriter dessutom: Pirates of the Caribbean och Matrix I.
Älska Älska Älska!!! :)
Och så har jag studerat gravgården.
Jag kom underfunn med att gravgårdar är otroligt vackra på hösten, så jag kan nästan lova att det kommer att dyka upp bilder därifrån någongång.^^
Och så har jag flummat med regnet.
Det här är en super vacker dag.
Jag är bara lite orolig över att jag inte kommer att kunna gå ut och plocka lingon i regnet.
Hoppas det hinner sluta till kvällen. :D

Men det var väl det jag hade att säga för tillfället.:)


KRAM!
M.Eklund
:)

Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback