Fast as a shark he’ll cut out of the dark. He’s a killer - he’ll rip out your heart.

Date 2011-03-15 Time 19:00:55
Haha, har roligt åt min egen dumhet. Typ.. Eller blondhet. Kalla det vad du vill. Det enda jag är riktigt säker på är att jag gjorde bort mig en liten aning igår. Ibland borde min hjärna stängas av och tankeverksamheten skötas i hjärtat i stället, skulle vara mycket smartare! ;D
Mitt hjärta har hittat något att slå extra slag för, så därför är jag en aning rädd över att förlora även det, som jag redan har gjort en gång. Dessutom när hjärtat slår starkare för denna.. sak.. Random fisk som inte syns. ^^

Idag hade vi första hejaklacksövningen. Blev sviken av Karolina och Ida, de skulle tydligen inte vara med nu då plötsligt. Men jag har nu i alla fall min kära Elin. ;)
I morgon ska jag på den där tjejgrupps-saken och kanske vara med Björn och det gamla gänget på kvällen. Länge sedan nu, ska bli skojigt.^^
Btw, vill se en räv nu, de är så vackra. Tihihi. :)



KRAM!
M.Eklund
:)

Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback