They say that the world was built for two. Only worth living if somebody is loving you.

Date 2012-03-02 Time 12:06:57
Det är vår i luften.
Underbart!
Flickan gillar snö.
Men våren är också bra.
Lite varmare.
Lite ljusare.
Lite mer glitter i Flickans ögon.


(weheartit)

Jag vill berätta en hemlighet som jag inte tror att så många vet om mig.
I alla fall inte i trakterna där jag bort för tillfället.
Jag har aldrig haft behov av att berätta.
Förrän nu.
Jag är hästtokig. I ordets sanna mening.
Jag red i flera år tills den dagen kom då jag inte längre fann det roligt.
Nu är dagen här igen då jag dör en liten bit varje dag jag inte får vara nära en häst.
Hästar ger mig det lugnt och den harmoni jag behöver. De är fantastiska varelser.
Detta är min hemlighet.
Offentlig för allmän beskådning.

Kommentarer

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback