Hey you, with you ear against the wall, waiting for someone to call out. Would you touch me?

Date 2013-04-02 Time 18:13:00
 
Får lov att skämmas lite eftersom det här är enda bilden jag fick från Åland,
och då är inte heller jag fotografen, utan mamma.
Vi fyra är några ur lågstadieklassen jag gick i på Åland,
Josefine, Fanny, Linn och jag.
 
Trivdes som fisken i vattnet på Åland under dagarna jag var där,
icke helt oförväntat var det som att komma hem igen,
men då har jag ju också bott där fem år av min barndom.
Umgicks med familjen, vänner och
upplevde lite av det fina med Åland.
Längtar så tills nästa gång jag får åka
till min favoritplats på jorden.
 
Nu sitter jag och bara finns till ett tag,
lyssnar på en helt underbar skiva av Pink Floyd
som införskaffades i världens bästa butik på Åland,
och blir helt euforisk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit va lin e söt!

Svar: Ja visst är hon ;)
Miranda Eklund

2013-04-02 @ 18:30:03

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback