New car, caviar, four star daydream. Think I'll buy me a football team.

Date 2013-04-10 Time 14:31:00
Uppdatering på teknikönskelistan:

- Den helsnygga Sony Xperia U ST25i,
som inte fått alltför bra recensioner,
men som å andra sidan inte skapar stora hål i plånboken.
(finns på min födelsedagsönskelista)

- Halvproffsiga Nikon D7100
, en kamera som skulle satisfiera
mina behov med bravur. Är inte en fullformatare,
men det är dock inte en egenskap jag i första hand behöver.
Den ligger i en rimlig prisklass, och har fått Cyberphotos guld.
 

- Lensbaby Composer till Nikon, ett objektiv som ger
möjlighet att utveckla mitt kreativa experimenterade
i fotokonstväg, någonting jag känner jag vill utveckla.
Priset ligger åt lågbudget-hållet och skulle vara riktigt
intressant att ha i sin ägo.
Några testbilder finns HÄR.
(står definitivt på min födelsedagsönskelista)
 
- Macroobjektivet Tamron 90 mm f/2.8,
som jag ratade efter att ha fått prova,
men som jag ändå känner att skulle vara värt att ge en andra chans.
Objektivet har fått Cyberphotos guld, och åstadkommer
fantastiska bilder då man lär sig använda det.
Testbilder finns HÄR.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ojj tack så mytchy fö tipse! :) Ska definitivt prov lydes :D

2013-04-10 @ 17:45:11
URL: http://juliasplejs.blogg.se

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback