It is the evening of the day, I sit and watch the children play. Smiling faces I can see.

Date 2013-02-26 Time 17:09:59
En mobilbild.
 
Idag har jag ridit Linett ensam,
och hon var som en riktig racerponny,
vilket var en positiv överraskning.
Hon var nämligen lite upprörd över att komma ut själv utan hästvännerna,
och var på väg att svänga om många gånger,
innan hon kom på att det faktiskt var lite kul att vara ut på en tur.
Jag försökte på alla sätt och vis få en ökad respekt sinsemellan,
men det gick sådär.
Behöver verkligen en ordentlig ridlektion.
Det är alltför längesen någon stått och "domderat" över mig.

Kommentarer
Postat av: sara

tack, vad tycker du är det bättre med bloggar med mycket text och lite bilder eller mycket bilder och lite text? :)

Svar: Mycket bilder, mycket text orkar man inte läsa alla gånger, fastän jag är en sådan som gärna skriver mycket. Men bäst är att göra som man själv tycker, skriv mycket om det är det du vill. :)
Miranda Eklund

2013-02-26 @ 21:53:59
URL: http://cosmosiskogen.blogg.se
Postat av: Becca

Tack så mycket för tipset på tesmaker,hihi! Och du passar så fint med kort hår!Ha de bra!:)

Svar: Det var så lite så! Tack så jättemycket, ha det bra du också! :)
Miranda Eklund

2013-02-27 @ 09:05:28
URL: http://rebeccajohnnysdotter.blogg.se

Kommentera!

Namnet är:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Din bloggadress är:

Din kommentar:

Trackback